0 UAH
Зробити замовленнягальмівна система

Коли ви натискаєте на педаль гальма, поршень у головному гальмівному циліндрі тисне, змушуючи рідину рухатися трубою.
Рідина надходить у робочі циліндри на кожному колесі і заповнює їх, змушуючи поршні висуватися, щоб задіяти гальма.
Тиск рідини рівномірно розподіляється за системою.
Сумарна площа «штовхання» поверхні всіх підлеглих поршнів набагато більша, ніж у поршня в головному циліндрі.
Отже, головний поршень повинен пройти кілька дюймів, щоб перемістити підлеглі поршні частку дюйма, необхідну для спрацьовування гальм.
Таке розташування дозволяє гальмам прикладати велике зусилля, так само, як важіль з довгою ручкою може легко підняти важкий предмет на невелику відстань.
Більшість сучасних автомобілів оснащені подвійними гідравлічними контурами з двома головними циліндрами, з'єднаними тандемно на випадок відмови одного з них.
Іноді один ланцюг працює на передні гальма, а інший на задні; або в кожному контурі працюють обидва передні гальма і один із задніх гальм; або одна схема працює з усіма чотирма гальмами, а інша лише з передніми.
При різкому гальмуванні із задніх коліс може знятися така велика вага, що вони заблокуються, що може призвести до небезпечного занесення.
Тому задні гальма навмисно зроблені менш потужними, ніж передні.
Більшість автомобілів тепер також мають чутливий до навантаження клапан обмеження тиску. Він закривається, коли різке гальмування підвищує гідравлічний тиск до рівня, який може призвести до блокування задніх гальм та запобігає подальшому руху рідини до них.
Сучасні автомобілі можуть навіть мати складні антиблокувальні системи, які по-різному визначають, як автомобіль уповільнюється і чи блокуються якісь колеса.
гальмівна система
14.11.2022 13:26:44
Коментарі: 0
Перегляди: 78
Коментарі