0 UAH
Зробити замовленняПовернення
За яких умов можно повернути товар?
- пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
- не має слідів експлуатації і збережена комплектація
- збережено упаковку, товарний чек
- відсутні сторонни написи, наліпки
Як повернути товар?
- заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть у коробку
- запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м.Запоріжжя вул.Шкільна 8 або відправте кур’єрською службою Нова пошта
Як повернути кошти?
Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару
Гроші повертаються на 7-й день після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.
Гарантії
Умови надання гарантії?
- пройшло не більше 6 місяців або 10000 км пробігу (до настання однієї із зазначених подій)(Підстава – стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів).
- товар не має механічних або інших пошкоджень
- товар використовувався за інструкцією
- ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції
Як здати товар по гарантії?
- підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
- заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть з іншими документами у коробку
- запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою Україна г. Рівне Біла 85в або відправте кур’єрською службою Нова пошта
Який порядок (процес) обробки рекламації?
Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розгляду- до 30 днів.
Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.
У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
Гроші повертаються на 7-й день після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.
Хто покриває транспорті витрати?
Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.
Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.
Вартість послуг автосервісу не компенсується.
Як надіслати товар кур’єрською службою
Оформіть відправлення за реквізитами:
Отримувач - Коток Сергій Олексадрович
Телефон - +380974776019
Вид доставки - склад-двері
Нова Пошта. Поштове Відділення Нової Пошти №37, м. Рівне, Рівненська обл.
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати
Які товари можна повернути а які ні?
Всі товари в нашому магазині можна повернути окрім:
- предмети сангігієни
- товари в аерозольній упаковці
- трубна продукція, скло
- електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
- товар привезений під замовлення з іншої країни. (Стаття 9 Закону України "Про захист прав споживачів")