0 UAH
Зробити замовленняПаливний бак та насос подачі палива

Насос подачі палива, який часто називають підйомним насосом, відповідає за забір палива з бака і подачу його до насоса високого тиску. Сучасні паливні насоси можуть мати електричний чи механічний привід від двигуна. Використання паливного насоса з електричним приводом дозволяє розмістити насос у будь-якому місці паливної системи, у тому числі усередині паливного бака. Насоси, що рухаються двигуном, прикріплені до двигуна. Деякі паливні насоси можуть бути вбудовані в блоки, які виконують інші функції. Наприклад, так звані тандемні насоси є агрегатами, до складу яких входять паливний насос і вакуумний насос для підсилювача гальм. Деякі паливні системи, наприклад, засновані на розподільчому насосі типу, включають в себе подавальний насос з механічним приводом і насос високого тиску в одному блоці.
Паливні насоси зазвичай розраховані на подачу більшої кількості палива, ніж споживається двигуном за будь-якої конкретної операційної системи. Цей додатковий потік палива може виконувати ряд важливих функцій, включаючи подачу додаткового палива для охолодження форсунок, насосів та інших компонентів двигуна та підтримання більш постійної температури палива у всій системі палива. Крім того, надлишкове паливо, нагріте при його контакті з гарячими компонентами двигуна, може бути повернуто в бак або паливний фільтр, щоб покращити працездатність автомобіля за низьких температур.
Паливний фільтр
Безаварійна робота дизельної системи упорскування можлива лише за умови використання фільтрованого палива. Паливні фільтри допомагають зменшити пошкодження та передчасне зношування від забруднень, утримуючи дуже дрібні частинки і воду, щоб запобігти їх потраплянню в систему упорскування палива. Як показано на малюнку 1, паливні системи можуть містити один або кілька ступенів фільтрації. У багатьох випадках курсові грати також розташовується у паливозабірника, розташованого в паливному баку.
У двоступінчастій системі фільтрації зазвичай використовується первинний фільтр на вході паливного насоса та вторинний фільтр на виході. Первинний фільтр необхідний видалення більших частинок. Вторинний фільтр необхідний для того, щоб витримувати більш високий тиск і видаляти дрібніші частинки, які можуть пошкодити компоненти двигуна. Одноступінчасті системи видаляють більші та дрібніші частинки в одному фільтрі.
Фільтри можуть бути коробчастими або зі змінними елементами. Коробчастий фільтр може бути повністю замінений за потреби і не вимагає очищення. Фільтри зі змінним елементом повинні бути ретельно очищені при заміні елементів, і необхідно бути обережними, щоб уникнути попадання залишків бруду на складні деталі системи упорскування палива. Фільтри можуть бути виготовлені із металу або пластику.
Паливний бак
14.11.2022 13:21:14
Коментарі: 0
Перегляди: 61
Коментарі