0 UAH
Зробити замовленняСистема охолодження з водяним охолодженням

Зазвичай насос спрямовує охолодну рідину вгору через двигун і вниз через радіатор, використовуючи той факт, що гаряча вода розширюється, стає легше і під час нагрівання піднімається над холодною водою. Його природна тенденція - текти нагору, а насос сприяє циркуляції.
Радіатор з'єднаний з двигуном гумовими шлангами і має верхній та нижній баки, з'єднані сердечником та безліччю тонких трубок.
Трубки проходять через отвори в пакеті тонких ребер з листового металу, так що сердечник має дуже велику площу поверхні і може швидко віддавати тепло холоднішому повітрю, що проходить через нього.
У старих автомобілях труби проходять вертикально, але в сучасних автомобілях з низьким фасадом встановлені перехресні радіатори з трубами, що проходять з боку на бік.
У двигуні при його звичайній робочій температурі температура рідини, що охолоджує, трохи нижче нормальної температури кипіння.
Небезпеку закипання можна уникнути за рахунок підвищення тиску в системі, що підвищує температуру кипіння.
Додатковий тиск обмежується кришкою радіатора, у якій є клапан тиску. Надлишковий тиск відкриває клапан, і рідина, що охолоджує, витікає через переливну трубку.
У системі охолодження цього типу відбувається постійна невелика втрата рідини, що охолоджує, якщо двигун працює дуже сильно. Іноді система потребує дозаправки.
Пізніші автомобілі мають герметичну систему, в якій будь-який перелив йде в розширювальний бачок, з якого він засмоктується назад у двигун, коли рідина, що залишилася, остигає.
Система охолодження з водяним охолодженням
14.11.2022 12:36:38
Коментарі: 0
Перегляди: 67
Коментарі